2015. május 2., szombat

~BTS YAOI~ 9. rész - Hirtelen jött dolgok

      ~V POV~

      Mindenki csak röhögni tudott rajtam. Még én is röhögtem! Pedig aztán marhára fájt, de csak én lehetek ilyen béna!
      -Te szerencsétlen! - nyújtotta kezét Jin. Megfogtam és úgy ahogy, felkeltem. Magam után állítottam a széket és betoltam. Odamentem a még mindig fuldokló Jiminhez.
      -Élsz-e még? - hajoltam mellé.
      -Kkh..Verj-- Verj hátba! - köhögte könnyes szemmel. Látszott rajta, hogy tényleg visszajött a kóla, és még több is jönne. Eleget tettem kérésének, és elkezdtem hátba veregetni.
      -Forduljatok el! - utasította a többieket Jin, aki készített egy tálat.
      -Most komolyan ideokádsz? - könyökölt az asztalra Suga és befogta szemeit.
      -Tehet róla? - állt fel Monster és befogta YoonGi füleit, majd lehajtotta saját fejét, hogy ne lássa.
      -Taehyung, ha püfölöd a hátát azzal nem segítesz! - akasztotta ujját Kookie a pólómba és elhúzott Jimin mellől.
      -Fúúúúúúj! Áááh! - tette szemei elé kezét, fintorral HoSeok.
      -Azt a kurva! - tettem szám elé kezem. Meg is kaptam a csúnya szóért a nyakasomat Jintől.
      -De legalább a tálba! Aaahj! - hajtotta az asztalra fejét JungKook.
      -Jó..! Húzzatok a szobátokba! - nézett az asztalra SeokJin majd vissza Jiminre.
      -Hányáson keresztül? - akadt ki Suga ordítva.
      -Csönd már! Mi hallunk! - csitítgatta Nam.
      -Igen, hányáson keresztül! - folytatta. Még mindig tartotta a tálat.
      -Pfú, a rohadt! - fogta be orrát HoSeok és indult szobája felé. Felpattant Kooksii is és ment utána. Átlépték a padlón heverő mindenséget és felszívódtak.
      -Most ettünk, asszem nekem is hánynom kell! - nagy léptekkel, merev tekintettel indult ki a helyiségből NamJoon.
      -Te majd a vécébe légyszíves!
      -Há' de bakker! - tette fülére kezét YoonGi.
      -Már nem okádik. - sétáltam oda hozzá, majd a hűtőhöz - Van itthon joghurt?
      -Te ezután képes lennél enni? - akadt ki ismét.
      -Miért ne?
      -Hát te beteg vagy! - állt fel és indult kifelé - Foooohj!
      -Tessék, szalvéta. - adta oda SeokJin Jiminnek - Suga te felmosót hozz, és mosd is fel--
      -Ééén? - mutatott magára, egy olyan 'lesheted' tekintettel.
      -Te!
      -Hozom én! - mentem ki. Felkaptam a felmosót és a vödröt és bevittem YoonGinak -Nesze! - nyomtam kezébe és rohantam kifelé, de a cucc szélébe lépve egy rohadt nagyot estem...megint.
      -Pffh! Balfasz! - kinevetett rendesen.
      -Kapd be!
      -Szopd ki!
      -Baszd meg m---
      -Na de fiúk! - fordult velünk szembe a két Ji.
      -Magamat nem tudom megbaszni! - hajolt mellém és gúnyosan mosolygott. Laza léptekkel elhagyta a konyhát.
      Felkeltem óvatosan, hogy bele ne nyúljak a szmutyiba. Hülye fejjel néztek mind a ketten. Jin megunta és megengedte a csapból a vizet. Nekikezdett a mosogatásnak.
      -Há' baszd meg! Te hánytad ki! - fogtam meg a falnak támasztott felmosót és sápadt hyungunknak adtam. Most sikerült az elrohanás és nem nyaltam el. Egy rohadj meg-et hallottam mögülem.
      A folyosón sétába váltottam. YoonGi ordíttatta szobájában a Fantastic baby-t és hűen magamhoz, elkezdtem táncolni a folyosón. Később vettem észre, hogy először át kéne öltözni, mert beleestem Jimin aznapi ebédjébe. Besurrantam a szobámba, lekaptam magamról a piszkos ruhákat és kezembe vettem azokat. Egy szál alsóban léptem ki a szobák elé és iszkoltam a fürdő felé. Hát természetesen a villany ég, foglalt.
      -Minden rendben odabent? - kérdeztem.
      -M-Megvagyok.... - válaszolt Nam. Hű, tényleg nem bírja, ha más sugárban hányik előtte.
      Mit is tehettem volna, visszaindultam várakozni. Útban hálóm felé, egy éles 'Aaaaaaaaaahh' hang csapta meg a fülem. JungKook szobája felől jött. Nem igazán tudtam, hogy belessek-e, vagy várjak mosakodásra várva. Cuccaimat beraktam az ajtóm elé és mentem Kookshii szobája felé. Tudtam, hogy nem helyes, csak érdekelt mi történik vele. Igen, nagyon elmebeteg vagyok!
      Odamentem a kulcslyukhoz, de képtelen voltam belesni rajta. Eleinte..abban az előző 10 másodpercben...még semmilyen érzés nem volt bennem, de ahogy egyre több kéjes és hangos nyögést hallottam, kezdett a szívem összeszorulni. Én is szeretem, mégsem kaphatom meg! Neki dőltem háttal az ajtó melletti falnak, majd tenyerembe hajtottam fejem. Eszembe sem volt, hogy be is mehettem volna a szobámba...
      -Mi van? - jelent meg előttem Suga - Vársz JungKookra? - felálltam és nekiestem. Vállát erősen a falhoz vágtam és sípcsonton rúgtam. Tudom gyerekes, de csak attól féltem, hogy HoSeok is meghallotta és ezt csak azért kapta. Tanuljon belőle! De nem tanult. Nem úgy fogta fel, ahogy kellett volna. Helyette jól tökön rúgott. Ha ő így, akkor én úgy! Egyik karját hátratekertem, majd a hátára ugrottam. Fájhatott neki rendesen, mert hasonló hangot adott ki, mint nemrég JungKook. De annyira biztos nem fájhatott, mert megragadta karomat és próbált maga elé dobni. De csak próbált. Sarkammal combjába rúgtam, majd ő a karomba harapott. Mi tényleg pár szó miatt gyilkoljuk meg egymást...a folyosón?
      Sikerült aztán maga elé dobni, de átkaroltam lábát és eltaknyolt. Lefogtam csuklóit és derekára ültem.
      -Taehyung, te megerőszakolósdit játszol? - kérdezte kicsit ledöbbenten Jimin, teával kezében.
      -Nem! - néztem rá és YoonGira.
      -Jó..csak mert kicsit para, hogy ugyanez megy az ajtó túl oldalán is! - biccentette fejét Kookie szobája felé.
      -M-Mi? Te...te ezt honnan tudod? - nyomtam még erőteljesebben Suga csuklóit.
      -Azt hiszed süket vagyok? Na meg...HoSeok nekem megírta, hogy szeretkeztek a hotelben. - vakarta meg tarkóját.
      -Oohhohoh! - virult széles mosoly YoonGi arcára. Tekintetét váltogatta; vagy engem, vagy ChimChimet nézte - Eh-Ezek az infók!..? - kezdett nevetni. Én még mindig csak ott tartottam, hogy ez a nagyszájú törpe tud róluk. A fiúk szobájából egy nagy nyögés hallattszott JungKook felől és egy cshsiiiii! Hope felől.
      -Látjátok? - kortyolt teájába, majd elindult a szobája felé.
      -Hányás után te iszol? Forrót? Nem félsz, hogy elokádod megint magad? - szóltam utána.
      -Ott a vécé!
      -De most épp Nam rókázik!
      -Majd..együtt hányunk!
      -Délutáni program?
      -Naná! - csattant az ajtó.
      -Megerőszakolósdi? - nézett mosolyogva szemembe a még mindig alattam lévő hyung.
      -Hülye! - engedtem volna el csuklóit, ha ő nem nyúl kezeim után.
      -Mondja az, aki alsógatyában teper le egy másik srácot? - fordult a felállás és ő fogta le csuklóimat.
      -Az nem hülye, hanem-- - tényleg Tae! Buzizd le magad!
      -Az homi! - hajolt jobb fülemhez és cimpámba harapott.
      -Hé-hé! Yoo-- Hagyjá' már! Ne a folyosón!
      -Ne a folyosón? - nézett újra szemembe és ismét elvigyorodott - Oké!
      -Há' de..hát de máshol se! - rántott magával karomnál fogva.
      -Nem minden a folyosón lesz! - karolt át vállamnál. Próbáltam kezeimmel távol tartani magamtól csípőjét. Testével simult, arcával közeledett.
      -Hagyj már te homokos, buzi, langyos, alpári-- - ajkai hozzáértek enyémhez. Nem érdekelt attól még ugyanúgy szidtam őt, még ha csak hangos hümmögések is hallatszódtak. Amíg ő nyomódott hozzám, én oldalát ütögettem, hogy szálljon már le rólam - köcsög, homó! - folytattam tovább, amint elengedte számat.
      -Így mennyivel jobb?
      -Nem tudom, csak engedj el!
      -Hülye leszek!
      -Már az vagy! - jött az ötlet és visszakapta a középsőn rúgást. Odakapott és volt időm, hogy meneküljek. A lehető legközelebb lévő helyre rohantam, de...ez volt a legnagyobb hiba. Mindkettejük tekintete egyszerre irányult rám. A lélegzetem elállt, a szám tátva maradt. Felváltva az ajtót, és őket néztem. Ha kimegyek, 99%-ban Suga megdug, de nem maradhatok, HoSeokék szeretkezése...az...az rájuk tartozik!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon vagany! *-*
    Mikor jelenik meg a kovetkezo resze is mert mar nem birom XD... Nagyon jo lett :) Gratulalok :) igy tovabb <3 :3

    VálaszTörlés